tisdag 25 oktober 2011

Handledning

När man skriver examensarbete blir man tilldelad en handledare. Det är lite av ett lotteri. Man vet aldrig om det kommer att vara en handledare som man passar ihop med. Jag har haft turen att få en alldeles underbart, fantastiskt (lägg på fler valfria superlativ!) bra handledare. För mig. Som inte gillar att bli (hand)ledd. Men, det passar onekligen bra att jag gillar att vara självständig, eftersom de förespråkar att man ska arbeta självständigt. Fast med lite koll från sin handledare.

I vilket fall, så har jag några sidors utfyllnadstext kvar att plita ner tills på fredag. Men, den responsen jag fick ikväll lyfte min självkänsla så att fingrarna nu flyger fram över tangenterna. Jag väljer att inte dela med mig av hela. Men, se bara på det här:
                  Du är en skarp skribent, har bra koll och "äger" ditt språk.
Är det inte alldeles underbart, så säg?

Good night America, wherever you are...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar