fredag 28 oktober 2011

Looks like I made it

Klockan 13.21 skickade jag in mitt examensarbete till universitetet.
Overkligt.
Jag grejade det.
Jag vet att jag gått omkring och sagt att jag skulle göra det. Men, ändå.

Nu ska uppsatsen bli godkänd också. Det har vi inte sett än. Men, min handledare tyckte att arbetet var bra och att jag kunde skicka in det. Fast jag skulle vara beredd på kritik. Men, det ska man väl alltid vara? Det går inte att ta sig igenom livet utan att få kritik. Dessutom är det ju det en bra opponering går ut på. Att ge konstruktiv, relevant kritik.

Men, begriper ni att jag klarade det?
Det är nästan så att jag har svårt att greppa det själv.

Tusen Tack, för allt stöd, all hjälp och alla uppmuntrande ord som jag har fått.
Det har gjort skillnad. Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar