måndag 23 januari 2012

Resume

Alla verkar ha sammanfattat förra året, på ett eller annat sätt. Well, jag har aldrig strävat efter att vara som alla andra. Men, eftersom alla andra numera verkar sträva efter att vara originella, får jag väl göra tvärtemot då och alltså bete mig som om jag vore mainstreem. Bara för att vara udda, liksom.

Så..några highlights från förra året, på gott och ont, i något sånär kronologisk ordning:

  • Började återigen umgås med en barndomsvän
  • Läste 30 hp specialpedagogik
  • Tog en road trip till Sollentuna och Strängnäs
  • Flyttade till lägenhet, på begäran i ett sms
  • Upptäckte att det finns fler människor än jag trodde som bryr sig om
  • Kände mig allmänt desillusionerad
  • Insåg att den där flytten vad det bästa som kunde hända, trots allt
  • Jobbade mest hela hösten
  • Började ta tillbaka mitt liv
  • Lärde känna en ny god vän 
  • Skrev examensarbete
  • Slutade snusa
  • Andades, levde och älskade
  • Högg min egen julgran och bar hem den
  • Hade någon som just då älskade en lumberjack

Jag är tacksam för alla lärdomar, alla höjdpunkter, all vänskap och all kärlek som gavs mig under 2011. Jag tar allt med mig och jag hoppas att ni vill göra mig sällskap under 2012 och skapa underbara minnen tillsammans med mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar