fredag 29 mars 2013

Långfredag

Solen strålar från klarblå himmel. Jag undrar hur många gånger den meningen är nedtecknad av en eller annan människa. Ibland är det man skriver liksom inget nytt.

Kaffemuggen står bredvid mig på bordet och jag skulle kunna sätta igång att skriva, skriva och skriva. Men, nej. Det hinner jag ändå. Jag ska kolla om det finns ledig tvättid och så ska jag åka upp på berget en sväng. Ja, naturligtvis ska jag vara ute i solen också.

Det ligger en liten bild i högra fältet på bloggen nu. Det är min fina kaffemugg och min laptop. Bara för att ni ska få se texten på muggen (den syns lite dåligt på den lilla bilden) så lägger jag in den här.

Ha en fin dag där ute!















Ps. Oroa er inte. Det är rätt osannolikt att ni kommer att finnas med i min bästsäljare, om och när jag nu skriver den. Sannolikheten är alltså så liten att den är försumbar. Den finns alltså nästan inte. Men bara lite. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar