onsdag 10 april 2013

En länksamling av inläggen rörande "Fredrikahistorien"

Det är tidsödande att sitta och läsa blogginlägg. Jag skriver om mer än Fredrika, Åsele, politik etc. Därför lägger jag nu ihop länkarna till några av de inlägg jag hittills skrivit i den här historien.
De följer nedan. I kronologisk ordning från hösten 2011. Från och med mars 2013 är det dock enbart ett fåtal. På förekommen anledning har nämligen vart och vartannat inlägg haft med detta att göra. Men, det kan ni ju se själva i högerspalten.

Inbjudan

Datumändring

Det lilla livet i byn

Jag har inga fritidsproblem

Ett uttalande

Lokala törnen på rosorna i Åsele

Mejlade detta till media ikväll

Kommunfullmäktige 2012-11-26

Kommunen som varumärke

Att vara byskollärare

En rant på Twitter, om Fredrika, skolan, kampen

Stöd ger kämpaglöd

Förundrad och förskräckt

Jag vill bara visa er

Är du maktens kritiker, dräng eller nyttiga idiot?


Min syn på (S)aken

Delar ur det 30-åriga kriget, eller var det 40?

Fredrikas Framtid 2011



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar